iCandy World en Land Rover introduceren Peach All-Terrain Special Edition-wandelwagen voor avontuurlijke ouders

259456 icandy 6640c8 original 1506506462

Klaar voor avontuur? Tijdens de Frankfurt Motor Show 2017 introduceren Land Rover en iCandy de iCandy Peach All-Terrain Special Edition-wandelwagen voor ouders die alles uit het leven willen halen. De nieuwe kinderwagen heeft onder meer vier sportieve, met lucht gevulde banden en is daarmee geschikt voor elk terrein – en dus elk uitstapje.

Eerbetoon aan Land Rover

De nieuwe iCandy Peach All-Terrain Special Edition is ontworpen door echte vakmensen en een eerbetoon aan de vele functionaliteiten van Land Rover. De kinderwagen combineert op die manier het design, de technische innovatie en de kwaliteit van twee succesvolle Britse merken. Dit zie je onder meer terug in het bekende Land Rover-grillepatroon dat is verwerkt in de kap. Daarnaast komt ook het fijne stiksel van de Land Rover-autostoelen terug in de wandelwagen.

Aandacht voor detail

Over elk onderdeel van de wandelwagen is goed nagedacht. Zo wordt de nieuwe Peach All-Terrain geleverd met een unieke bijpassende rugzak die eenvoudig in de ruime boodschappenmand onderin de kinderwagen past – voor nét dat beetje extra gemak voor de avontuurlijke ouder. Verder is de wandelwagen uiterst wendbaar en voorzien van vier stevige banden waardoor hij, net als een Land Rover, geschikt is voor elk soort terrein.

Lindsay Weaver, Branded Goods & Licensing Director bij Jaguar Land Rover: “We zijn erg blij te mogen samenwerken met zo’n toonaangevend, typisch Brits merk. De iCandy Peach All-Terrain Special Edition is de perfecte combinatie van design en functionaliteit, en biedt een unieke kans om de essentie van het merk Land Rover in een wandelwagen te ervaren.”

Bradley Appel, mede-CEO van iCandy: “Tijdens de samenwerking met Land Rover ontdekten we dat de twee Britse merken zeer goed op elkaar aansluiten. De iCandy Peach All-Terrain Special Edition is het resultaat van een gedreven samenwerking tussen twee iconische merken die samen 154 jaar aan ervaring op het gebied van productie en design meebrengen. Daarnaast is het een grote eer om het eerste wandelwagenmerk te zijn, dat een product introduceert tijdens de Frankfurt Motor Show. We zijn er zeker van dat de avontuurlijke iCandy-ouders deze samenwerking vol enthousiasme zullen begroeten.”

De iCandy Peach All-Terrain Special Edition is de eerste wandelwagen ooit, die wordt onthuld op de Frankfurt Motor Show. Hierna is de nieuwe wandelwagen te zien op de Kind+Jugend-beurs in Keulen.

De iCandy Peach All-Terrain Special Edition is vanaf het voorjaar van 2018 verkrijgbaar in de winkel en online. Kijk voor meer informatie op de website.

About iCandy (BE)

iCandy is een Brits familiebedrijf dat in 2013 tachtig jaar bestond. Het iCandy-team promoot wereldwijd Brits design door unieke, stijlvolle en praktische kinderwagens te ontwerpen. iCandy’s internationale innovatie – de eerste kinderwagen die makkelijk is om te bouwen tot een duowagen – is de spil van iCandy’s wereldwijde succes. Met een perfecte mix van hightech verfijning en comfort is iCandy bedoeld voor mensen die Brits design, vakmanschap en technische innovatie op waarde weten te schatten.